Pähkinänkuoressa
- Yli 50 € tilaukset ilman toimituskuluja (Posti tai Matkahuolto noutopiste).
- Alle 50€ tilaukset:
- Posti noutopiste (5,90€)
- Matkahuolto noutopiste (5,90€)
- Posti kotiinkuljetus (14,10€)
- Matkahuolto kotiinkuljetus (14,10€)
- Kaikki verkkokaupan saatavilla olevat tuotteet saatavilla myös suoraan myymälästämme osoitteessa Saaristonkatu 16, 90100 Oulu
- Ilmainen kuljetus Oulun kaupungin sisällä. Lue lisää
- Kaikki tuotteet postitetaan omasta Oulun varastostamme.
- Tilaus käsitellään vasta kun maksu on suoritettu.
- Maksutapahtuma toteutuu turvallisesti Visma Pay maksupalvelussa. Maksutapoja ovat:
- Suomalaiset verkkopankkimaksut
- Yleisimmät luottokortit, Visa ja Mastercard
- MobilePay
Kaikki toimitusehdot
Tehtyäsi tilauksen, lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus sisältää tiedot tilaamistasi tuotteista ja hinnoista, sekä laskutus- ja toimitusosoitteesta. Teknisistä syistä johtuen, vahvistusviesti voi toisinaan päätyä sähköpostiosoitteesi roskapostiin. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jos et saa vahvistusviestiä kahden tunnin sisällä tilauksestasi.
Jos tilauksesi ei jostain syystä pääse lähtemään ajoissa varastoltamme, ilmoitamme siitä sähköpostitse, heti kun mahdollista. Jos tilausta ei pystytä toimittamaan aikataulussa ilmoituksemme jälkeen, etkä halua tästä syystä vastaanottaa pakettia enää, voit peruuttaa tilauksesi ja saat siitä rahasi takaisin.
Dokumentoimme kaikkien tilausten pakkaukset kuvin ja videoin, varmistaaksemme pakkausten turvallisuuden ja todistaaksemme, että tuotteet on pakattu asiakkaan tilauksen mukaisesti.
Huomioithan, että jos kuljetuspalvelu (Posti, Matkahuolto) on noutanut pakettisi varastoltamme kohtuullisessa aikataulussa, emme ole enää vastuussa tilauksen viivästymisestä tai kuljetuksen aikana tapahtuneesta paketin vahingittumisesta. Tällaisissa tapauksissa ota suoraan yhteyttä kuljetusyhtiön asiakaspalveluun. Liitä viestiin paketin tilausvahvistus sekä seurantatunnus.
Saapuneet tilaukset käsitellään pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Kuljetustavasta riippuen tilaamasi tuotteet saapuvat 2-4 arkipäivän kuluessa paketin lähdettyä varastoltamme. Jos tilaat ennen 14.00, ehtii tilauksesi lähes aina saman päivän kuljetuksiin ja pakettisi on perillä mahdollisesti jo seuraavana arkipäivänä. Emme toimita osia tilauksesta erikseen.
Tilauksen yhteydessä voit valita itsellesi sopivimman noutopisteen, muussa tapauksessa kuljetusyhtiö toimittaa paketin lähimpään noutopisteeseesi. Voit valita myös kotipaketti-palvelun, jolloin paketti saapuu suoraan kotiovellesi. Käytämme Postin ja Matkahuollon kuljetuspalveluita.
Yli 50 euron tilauksista tarjoamme ilmaisen kuljetuksen (ei koske Kotipaketti-palvelua).
Maksaminen Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy Areum.fi verkkokaupan asiakkaan ja Areum.fi verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Asiakas on vastuussa antamiensa toimitustietojen paikkansapitävyydestä. Ilmoitatahan mahdollisesta virheestä yhteystiedoissasi mahdollisimman pian asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@areum.fi. Jos huomaamme toimitukselle annetun osoitteen vääräksi, saapumisilmoitusta ei voida lähettää virheellisen puhelinnumeron vuoksi, tai tilausta ei ole noudettu määräajan kuluessa, asiakkaan tulee maksaa tilauksen uudelleenlähetyksen toimituskulut mikäli lähetys lähetetään asiakkaalle uudestaan (sovittava erikseen). Mikäli tilaus palautuu Areum Beautylle noutamattoman paketin vuoksi ja tilaus perutaan, palautetaan asiakkaalle alkuperäisen tilauksen kulut postikulut vähennettynä.
Mikäli asiakkaan tilausta ei voida toimittaa asiakkaasta johtuvista syistä, Areum Beauty voi perua tilauksen, palauttaa rahat ja vapauttaa tilauksessa varatut tuotteet 14 päivän kuluttua.
Hyväksymällä toimitusehdot hyväksyt myös tietosuojaehtomme. Löydät tietosuojaehtomme täältä.
Reklamaatiot, peruutukset ja palautusoikeudet
Reklamaatioissa ja tilausten peruutuksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@areum.fi mahdollisimman pian.
Areum Beauty Oy:n lainmukainen 14 päivän palautusoikeus koskee kaikkia Areum.fi-verkkokaupasta ostettuja tuotteita. Palautusoikeus alkaa siitä päivästä, kun tuote on toimitettu asiakkaalle. Vastaamme ainoastaan viallisten tuotteiden palautuskustannuksista. Muussa tapauksessa toimitus- ja kuljetuskulut ovat asiakkaan vastuulla. Lähetyksen kuitatessaan on vastaanottajalla velvollisuus tarkistaa, että lähetys sekä sen sisältämät tuotteet ovat ehjiä. Palautukset käsitellään ja hyvitetään kun palautettavat tuotteet on toimitettu Areum Beautylle.
Korvaamme palautukset ainoastaan tuotteista, jotka on palautettu 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, ja jotka ovat samassa kunnossa kuin ostohetkellä. Kosmetiikkatuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä, avaamattomassa pakkauksessaan. Emme korvaa avattuja, käytettyjä tai vahingoittuneita tuotteita. Areum Beauty Oy voi pidättää kohtuullisen osan palautetun tuotteen hinnasta tai kieltäytyä ottamasta tuotetta vastaan, mikäli palautettu tuote ei täytä edellä mainittuja ehtoja. Arvioimme tuotteen hinnasta tehtävän pidätyksen tapauskohtaisesti, tilanteesta riippuen. Avatuilla tai käytetyillä kosmetiikkatuotteilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta terveys- ja hygieniasyistä. Hyvitämme hyväksytyn palautuksen tai tilauksen peruutuksen asiakkaalle 30 päivän kuluessa.
Jos riitatilannetta ei pystytä ratkaisemaan asiakkaan ja asiakaspalvelumme yhteisymmärryksessä, on asiakkaan mahdollista olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon.
Areum Beauty Oy ei ota vastuuta tuotteiden aiheuttamista vahingoista (esim. allergiset reaktiot). Emme ole vastuussa vaikutuspiirimme ulkopuolella tapahtuvista, odottamattomista syistä tapahtuvista virheistä tai viiveistä (esim. viranomaiskiellot tai -määräykset, luonnonmullistukset, lakot). Emme myöskään ota vastuuta vaikutuspiirimme ulkopuolella olevista tavarantoimittajien tai -valmistajien tuotteisiin tai niiden pakkauksiin tekemistä muutoksista.
Pidätämme oikeuden muuttaa tilausehtoja milloin tahansa. Muutokset tilausehtoihin julkaistaan Areum Beauty Oy:n verkkosivulla. Muuttuneet ehdot nähdään hyväksytyiksi, jos asiakas vierailee sivustolla.
Pidätämme oikeuden mahdollisiin lyöntivirheisiin sivustollamme, sekä tuotteiden loppumiseen varastosta. Emme takaa tuotteiden ulkonäön vastaavan täysin sivuston tuotekuvia, koska esimerkiksi erilaisten laitteiden näytöt, kuvanlaatu ja resoluutio voivat vaikuttaa tuotteen värisävyihin. Myös valmistajan pakkauspäivitykset ovat mahdollisia. Pidätämme oikeuden painovirheisiin, tavarantoimittajien antamiin virheellisiin teknisiin yms. tietoihin. Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ilman erikseen tiedottamista. Epäselvissä tapauksissa ole yhteydessä Areum Beauty Oy:n asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@areum.fi.
Jäikö joku askarruttamaan mieltäsi?
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse:
TAI