Areum Beauty Oy:n lainmukainen 14 päivän palautusoikeus koskee kaikkia Areum.fi-verkkokaupasta ostettuja tuotteita. Palautusoikeus alkaa siitä päivästä, kun tuote on toimitettu asiakkaalle. Vastaamme ainoastaan viallisten tuotteiden palautuskustannuksista. Muussa tapauksessa toimitus- ja kuljetuskulut ovat asiakkaan vastuulla. Ilmoitathan palautuksesta aina etukäteen asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@areum.fi. Lähetyksen kuitatessaan on vastaanottajalla velvollisuus tarkistaa, että lähetys sekä sen sisältämät tuotteet ovat ehjiä.
Poikkeus palautusoikeuksiin
Korvaamme palautukset ainoastaan tuotteista, jotka on palautettu 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ja jotka ovat samassa kunnossa kuin ostohetkellä. Kosmetiikkatuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä, avaamattomassa pakkauksessaan. Emme korvaa avattuja, käytettyjä tai vahingoittuneita tuotteita. Areum Beauty Oy voi pidättää kohtuullisen osan palautetun tuotteen hinnasta tai kieltäytyä ottamasta tuotetta vastaan, mikäli palautettu tuote ei täytä edellä mainittuja ehtoja. Arvioimme tuotteen hinnasta tehtävän pidätyksen tapauskohtaisesti, tilanteesta riippuen. Avatuilla tai käytetyillä kosmetiikkatuotteilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta terveys- ja hygieniasyistä. Hyvitämme hyväksytyn palautuksen tai tilauksen peruutuksen asiakkaalle 30 päivän kuluessa.
Kuinka voin palauttaa tilaamani tuotteet?
Areum Beauty -verkkokauppa ei voi hygienia- ja terveyssyistä ottaa vastaan avattuja ja käytettyjä tuotteita.
Ihottuma, allergiset reaktiot tai muut ihon ärtymisen merkit ovat valitettavia oireita, joita esiintyy toisinaan käytettäessä iholle uusia tuotteita ensimmäistä kertaa. Tuotteen käyttö tulee tällöin lopettaa. Kosmetiikkamaailmassa tunnettu fakta on kuitenkin se, että mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovikaan toiselle.
Suosittelemmekin asiakkaitamme kokeilemaan tuotteita aluksi pienelle ihoalueelle (esimerkiksi korvan taakse) viikon verran, jolloin mahdolliset ihoärsytykset on helppo havaita. Lue lisää uusien tuotteiden käyttöönotosta täältä.
Jos sinulla on kysyttävää tuotteista ja niiden vaikutuksista, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai LiveChatin kautta, niin autamme mielellämme sinua valitsemaan ihotyypillesi sopivimmat tuotteet😊
Mitä teen, jos vastaanottamani paketti on rikkoutunut, tai paketista puuttuu tilaamiani tuotteita?
Lähetä meille reklamaatio osoitteeseen asiakaspalvelu@areum.fi. Liitä mieluusti mukaan kuvamateriaalia tai video rikkoutuneesta paketista. Otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse. Teemme parhaamme pakataksemme tuotteet mahdollisimman varovasti ja tarkastamme paketit vielä ennen lähetystä.
Emme kuitenkaan pysty vaikuttamaan paketin kohteluun kuljetuksen aikana. Jos pakettisi on rikkoutunut ja sen sisältö vahingoittunut, on tärkeää, että saamme siitä mahdollisimman tarkat tiedot, selvittääksemme mitä paketillesi on tapahtunut.

Jäikö joku askarruttamaan mieltäsi?
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse:
Täältä löydät myös lisätietoja meistä